Βασικά Μαθήματα Φωτογραφίας για ΟΛΟΥΣ

Από το fotoart και τον Δημήτρη Ασιθιανάκη

Μετά από εκατοντάδες τηλέφωνα και email από φίλους της φωτογραφίας, που μας ζήτανε τέτοιου είδους μαθήματα, αποφασίσαμε την δημιουργία σύντομων σεμιναρίων που να καλύπτουν όλες τις βασικές γνώσεις της φωτογραφίας και τα ονομάσαμε...

ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

2017-2018

Τα βασικά μαθήματα φωτογραφίας για ΟΛΟΥΣ που οργανώνουμε θα σας τα παρουσιάζουμε αναλυτικά παρακάτω. Ξεκινήσαμε με την διοργάνωση 4 βασικών μαθημάτων (Η φωτογραφική μηχανή, οι φωτογραφικοί φακοί, η έκθεση, ο φωτισμός), ενώ ανάλογα με το ενδιαφέρον προσθέτουμε εκτάκτως κι άλλα (photoshop I, photoshop II, Lightroom I, Lightroom II, Εισαγωγή στην ιστορία της Φωτογραφίας, 10 μεγάλοι φωτογράφοι, λήψη βίντεο με την φωτογραφική μηχανή), αλλά ο στόχος μας είναι να γίνουν σύντομα περισσότερα. Τα βασικά μαθήματα φωτογραφίας για όλους, έχουν την ιδιαιτερότητα ότι αυτός που ενδιαφέρεται μπορεί να τα παρακολουθήσει μεμονωμένα το καθένα, όποτε θέλει, γιατί επαναλαμβάνονται όλη την διάρκεια της χρονιάς σε συχνότητα περίπου μια φορά τον μήνα. Μέχρι τον Ιούλιο του 2017 τα βασικά μαθήματα θα επαναλαμβάνονται κάποια Παρασκευή απόγευμα 6-10, ενώ αν υπάρξει αντίστοιχο ενδιαφέρον μπορούν να προγραμματιστούν για Σάββατο πρωί 10-2. Μπορεί να τα παρακολουθήσει κάποιος με την σειρά ή ανακατεμένα, ενώ είναι πολύ προσιτά από άποψη κόστους. Είναι πραγματικά για ΟΛΟΥΣ!!!

Το πρόγραμμα για τα βασικά μαθήματα ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Στείλτε μου email για να σας ενημερώσω για το επόμενο προγραμματισμένο μάθημα

Μάιος 2017 Παρασκευή 26

6-8 Η Φωτογραφική μου μηχανή

8-10 Οι φωτογραφικοί Φακοί

Ήδη έχουν παρακολουθήσει τα βασικά μαθήματα φωτογραφίας αρκετοί μαθητές. Δείτε τι έγραψαν κάποιοι από αυτούς για τα μαθήματα φωτογραφίας.

Ήταν ένα από τα καλύτερα απογεύματα Τετάρτης που πέρασα τον τελευταίο καιρό, έφυγα απ το μάθημα φορώντας ένα τεράστιο χαμόγελο στο στόμα. Ο Δημήτρης είναι γεμάτος ενέργεια να σου μεταδώσει όσες περισσότερες πληροφορίες χωράνε μέσα σε ένα δίωρο, και ακριβώς τόσες όσες χρειάζεται να ξέρεις όντας καινούργιος στο αντικείμενο. Αναμφισβήτητα μου έλυσε αρκετές απορίες όσον αφορά στις λειτουργίες της μηχανής μου, ενώ μου έδωσε κάποια μικρά μυστικά σχετικά με την βελτίωση των φωτογραφιών μου και την διαχείρισή τους από δω και πέρα. Ο χώρος του εργαστηρίου βέβαια βοηθάει, αν και σχετικά απομακρυσμένος απ το κέντρο της Αθήνας, είναι λιτός και φωτεινός, σε μια ήσυχη γειτονιά, νοιώθεις άνετα απ την πρώτη στιγμή που πατάς το πόδι σου σου μέσα. Σίγουρα θα το επαναλάβω στο μέλλον για κάποιο από τα υπόλοιπα σεμινάρια που προσφέρει. Δημήτρη, σ ευχαριστώ πολύ. Κατερίνα

Για πρώτη φορά μετά από 1μιση χρόνο που έχω την φωτογραφική μου μηχανή κατάλαβα τις τεράστιες δυνατότητες που έχει και πόσο λάθος την χρησιμοποιούσα μέχρι τώρα. Επίσης πρώτη φορά κατάλαβα τι ρόλο παίζουν οι διαφορετικοί φακοί που υπάρχουν σε κάθε εταιρεία από άποψη τιμής, εστίασης και φωτεινότητας ακόμη και σε κοντινές ή ίδιες εστιακές αποστάσεις και όλα αυτά μέσα σε 4 ευχάριστες ώρες γεμάτες γνώση (και καφεδάκι). Δημήτρη είσαι άπαιχτος. Χρήστος

Με τίποτε δεν περίμενα ότι μέσα σε 8 ώρες που κράτησαν τα ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ θα μάθαινα τόσα πολλά για τη φωτογραφία, πολλά περισσότερα από πολλά βιβλία και άρθρα στο διαδίκτυο που διάβαζα. Ο Δημήτρης έχει ένα μοναδικό τρόπο να σε κάνει να καταλαβαίνεις ακόμη και τις δυσκολότερες φωτογραφικές έννοιες και να σε κάνει να λες μα καλά πως δεν το είχα καταλάβει τόσο καιρό. Δημήτρη ένα μεγάλο ευχαριστώ. Κωνσταντίνος

Πολύ σοβαρά μαθήματα από έναν σοβαρό άνθρωπο και δάσκαλο. Σε αυτά τα μαθήματα έμαθα και μου έμαθε αρκετά πράγματα και τον ευχαριστώ πολύ!!! Ο Δημήτρης είναι εγγύση!!! Κλεάνθης

2ωρα σεμινάρια απόκτησης βασικών φωτογραφικών γνώσεων

Τα 2ωρα μαθήματα

Η Φωτογραφική μου μηχανή!

Με αυτό το 2ωρο σεμινάριο θα γνωρίσετε την φωτογραφική σας μηχανή. Αυτόν τον άγνωστο με τα περίπλοκα μενού και τα πολλά κουμπιά. Στο σεμινάριο γίνεται επεξήγηση των λειτουργιών της σύγχρονης ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής (compact, mirrorless, dslr), ενώ ταυτόχρονα σας προτείνονται σας οι κατάλληλες ρυθμίσεις για την κάθε επιλογή ανάλογα με τις ανάγκες σας. Το αποτέλεσμα; Άμεση βελτίωση της ποιότητας των φωτογραφιών σας! Για την εγγραφή σας στο σεμινάριο αυτό είναι απαραίτητο να μας πείτε το μοντέλο ή τα μοντέλα των φωτογραφικών μηχανών που έχετε.

Αναλυτικά το σεμινάριο "Η Φωτογραφική μου μηχανή"

Το σεμινάριο επαναλαμβάνεται μια φορά τον μήνα σε μέρα και ώρα που ανακοινώνεται κάθε φορά (Κόστος 20 ευρώ).

Οι φωτογραφικοί φακοί!

Σε αυτό το δίωρο σεμινάριο παρουσιάζονται όλοι οι εναλλακτικοί φωτογραφικοί φακοί και τα χαρακτηριστικά τους, ώστε να επιλέξετε τους κατάλληλους για το φωτογραφικό σας σύστημα. Αναλύονται έννοιες όπως η γωνία λήψης, η φωτεινότητα, το διάφραγμα (f), το βάθος πεδίου, τα σφάλματα των φακών. Στο μάθημα παρουσιάζονται αναλυτικά και τα φωτογραφικά φίλτρα που είναι απαραίτητα για τους φακούς μας ακόμη και μετά την έλευση της ψηφιακής εποχής. Η επιλογή του σωστού φωτογραφικού φακού είναι μια επένδυση που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την σχέση μας με την φωτογραφία.

Το σεμινάριο επαναλαμβάνεται μια φορά τον μήνα σε μέρα και ώρα που ανακοινώνεται κάθε φορά (Κόστος 20 ευρώ).

Η Έκθεση!

Το πώς θα είναι οι φωτογραφίες μας καθορίζεται πρώτα από όλα από την Έκθεση. Αυτό το σεμινάριο αναλύει τις βασικές φωτογραφικές έννοιες της έκθεσης και τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Τι είναι το εύρος και το δυναμικός εύρος. Τι είναι η ευαισθησία και τι ISO, το WB και η κλίμακα Kelvin, το φωτόμετρο και οι τρόποι φωτομέτρησης. Τι είναι ο μέσος τόνος του γκρι, και όλα όσα χρειάζονται για την σωστή έκθεση της φωτογραφίας.

Το σεμινάριο επαναλαμβάνεται μια φορά τον μήνα σε μέρα και ώρα που ανακοινώνεται κάθε φορά (Κόστος 20 ευρώ)..

Ο Φωτισμός!

Τους τρόπους που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την πρώτη ύλη της φωτογραφίας το φως, φυσικό και τεχνητό, αναλύει αυτό το βασικό σεμινάριο φωτογραφίας. Φυσικό φως σε εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους. Τεχνητός Φωτισμός σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Τα ενσωματωμένα και τα εξωτερικά φλας, αλλά και τα σταθερά φώτα. Ο έλεγχος της διάχυσης και τις ανάκλασης, ως κύριες ή συμπληρωματικές πηγές φωτισμού.

Το σεμινάριο επαναλαμβάνεται μια φορά τον μήνα σε μέρα και ώρα που ανακοινώνεται κάθε φορά (Κόστος 20 ευρώ).

Ανάλογα με το ενδιαφέρον που υπάρχει κατα την διάρκεια της χρονιάς γίνονται βασικά μαθήματα φωτογραφίας για την ψηφιακή φωτογραφία και το photoshop, για την ιστορία και την αισθητική της φωτογραφίας καθώς και για την λήψη βίντεο με την φωτογραφική μηχανή.

Αυτά τα βασικά μαθήματα φωτογραφίας μπορούμε να τα διδάξουμε και σε εταιρείες, ενώσεις, ομίλους, συλλόγους και κάθε είδους παρέα ή ομάδα που ενδιαφέρεται για την φωτογραφία. Σε όλη την Ελλάδα. Ενώ μπορούν να διδαχθούν και ως ιδιαίτερα μαθήματα φωτογραφίας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας.

Όποιος ενδιαφέρετε για έναν ολοκληρωμένο κύκλο μαθημάτων φωτογραφίας. Μπορεί να παρακολουθήσει τον 6μηνο κύκλο για την ψηφιακή φωτογραφία και την φωτογραφική λήψη.

Ψηφιακή Φωτογραφία - Φωτογραφική Λήψη - Φωτογραφική Τεχνική

Ψηφιακή Φωτογραφία - Φωτογραφική Λήψη - Φωτογραφική Τεχνική - Τμήμα Ιανουάριος 2017 - Ιούνιος 2017

 

Πληροφορίες - Εγγραφές

Καθηγητής : Δημήτρης Ασιθιανάκης (Βιογραφικό)

Εγγραφές όλη την διάρκεια της περιόδου Σεπτέμβριος - Ιούνιος με σειρά προταιρεότητας. Προσθέστε με στους φίλους σας το facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι για το κάθε πότε γίνονται τα όλα τα μαθήματα

https://www.facebook.com/dimitrios.asithianakis

Στείλτε email με τα πλήρη στοιχεία σας (ΟΝΟΜΑ - ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ - ΤΗΛΕΦΩΝΟ - ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ) στο infointernetinfo.gr με τίτλο ( "ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ)") ή επικοινωνήστε μέσω τηλεφώνου Δημήτρης Ασιθιανάκης 210 5745625 - 6944 303397

Περισσότερες πληροφορίες

Στείλτε email με τα πλήρη στοιχεία σας (ΟΝΟΜΑ - ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ - ΤΗΛΕΦΩΝΟ - ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ) στο infointernetinfo.gr με τίτλο ("ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ") για να επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.

Επικοινωνία μέσω τηλεφώνου: Δημήτρης Ασιθιανάκης 210 5745625 - 6944 303397

Που γίνονται τα βασικά μαθήματα φωτογραφίας για ΟΛΟΥΣ

Τα μαθήματα φωτογραφίας του fotoart και του Δημήτρη Ασιθιανάκη γίνονται στην έδρα του fotoart Αλκίμου 148 στο Περιστέρι (Οδηγίες Πρόσβασης)

ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ